úterý 14. dubna 2015

"Já si u vás udělám sopku, jo?"

-zeptala se dcera Káča. Takhle řečnická otázka mě napoprvé poprvé trochu vyděsila.
Ale bylo zbytečné se lekat, není to sopka, jaké známe, ale je to -Samostatná odborná práce.( SOP) Káča se totiž připravuje na závěrečné zkoušky v oboru -cukrář- a potřebovala si vypracovat dokumentaci k finálnímu výrobku. Má dvě zadání: nejoblíbenější dezert a "slavnostní výrobek na téma kulturní, nebo sportovní událost (ve světě,v regionu, nebo v obci)" Což byl ve výsledku dezert Panna Cotta a dort na počest letošní NHL ligy..
Na několik dní nám zabrala počítač (text na 10 a víc stran musí být i v angličtině) a kuchyň, protože v dokumentaci musí být přiložené i fotografie výrobku. No a protože se rozhodla pro jinou dekoraci dortu, peklo se ještě jednou. To obnáší celkově dvacet porcí Panna Cotty a dva tříapůlkilové dorty.Něco rozdala po rodině, něco jsme museli sníst sami.
 Uffff! Ale zvládli jsme to statečně!










4 komentáře:

  1. Ať jde i ke mně dělat sopkůůů.....krása.

    OdpovědětVymazat
  2. Dala si přihlášku na další školu-obor cukrovinkář. Takže za tři roky další sopka-tož můžeš dojet! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, občas k Vám (Tobě?) nakukuji:-) a takovou sopku bych si také dala říct! Všimla jsem si, že dnes máte narozeniny, tak vše nejlepší:-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám kulatiny-rovný páďo! Ale velký oslavy vypuknou až za měsíc, až se při grilování může být celý den venku. Děkuji za přání! :-)

      Vymazat