středa 20. května 2015

Jaká byla oslava?

-ptalo se mě už několik lidí, z okruhu mých blízkých.
Náročná, protože jsme to vzali zgruntu!

Napřed důkladná příprava venkovních prostor, které po zimě vypadaly hodně smutně.






                                                Takže jako první dodláždit zem před krbem.





Na zídku přišroubovat desku, aby bylo kam dát bylinky a kam odkládat věci při grilování.




osázet závěsné květináče 


červeně a růžově


Trochu růžové taky pod bohyšku...




Novou zídku zaskládat bylinkama




Přetřít starej žebřík, zavěsit plechový květináče a doplnit je surfínkama.





Vydláždit schody ve svahu, aby rajčata měly nějaký stabilní místo



Naložit utopence.



Upéct slané pečivo- muffiny s žampiony a s hermelínem, taštičky se sardinkama a další s nivou, sýrové tyčinky a salámovo-sýrové šneky.




A pak je zajet k přítelové mamince, ( 82 let) která mi slíbila upéct dvě rolády. A byla jsem v šoku!
 Prý- "Tady máš trochu cukroví..." (bylo jich 5 krabic)



A k tomu dort. Dvoupatrový!



A hosté můžou dorazit! Dostala jsem moře květin, řezaných i hrnkových (ty preferuju)


Hortenzie.



Lilie. 



Úžasně voňavý Stephanotis (český název neznám)



Netýkavky.




Orchidej





A jednu řezanou-ať je něco do vázy.



Oslava byla super,počasí vyšlo úžasně, všem se u nás libilo a chutnalo taky všem .  Z grilu se podávala se krkovice v pikantní marinádě, kuřecí prsa naložená v bylinkách a kuřecí stejky marinované v rozmarýnu a citronu. Hudbu,kterou jsem týdny dopředu vybírala nikdo neposlouchal, protože jsme se dobře bavili.

A co mi udělalo tu největší radost? Můj první android. Acer- úžasný fešák v bílém. 
P.S- jméno ještě nemá...                                                                                                                

2 komentáře:

  1. zdravím.ten voňavý krasavec v květináči je pokojový jasmín..Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Díky-tak přece jen má i český název! A voní úžasně. Jako jasmín! :-)

    OdpovědětVymazat