úterý 28. července 2015

Proč mě to nenapadlo dřív?

Je to asi rok, co jsem obnovila své členství v Knižním klubu.



Aspoň něco, protože  za poslední roky, co jsem na malé vesnici ( a po úrazu těžko chodím) pociťuju něco jako kulturní prázdnotu. 
 S úžasem jsem listovala katalogem a seznamem knih na webových stránkách klubu a jenom vzdychala.
 Tím víc, čím víc se rozšiřovaly moje zájmy.
 Úžasné knihy o výtvarném umění, napínavé detektivky a romány, ...bylo toho tolik, co bych si chtěla přečíst! Návody na nejrůznější ruční práce a výtvarné techniky, které bych chtěla vyzkoušet!
 Zároveň s  koupí šicího stroje jsem se začala zajímat  taky o šití, takže další a další knihy, nad jejichž cenami jsem žalostně vzdychala. Ale jak knihy, tak i časopisy svými cenami překračují moje možnosti. Takže jsem aspoň pátrala po informacích na internetu- a dál teskně vzdychala.

A pak příšel NÁPAD!!!

Že mě to nenapadlo dřív? Vždyť já si můžu jezdit do města do knihovny!

Hned v nejbližším termínu, kdy jsem měla v Olomouci vyřizování jsem si udělala chvilku a vyřídila členství.

Výběr knih a časopisů mě doslova ohromil. Pobíhala jsem po knihovně, celá rozzářená, přenášela jsem stále větší hromadu knih a časopisů a byla jsem ve svém živlu.

Leč tiskoviny jsou překvapivě těžké a mě čekala jízda MHD, s batohem na zádech. Takže jsem knihy zase vrátila na místo a vybrala jsem pro začátek jen tři. 



                                                                Napřed základy!


                                                         Pak věci prakticky využitelné.


                                            A nakonec něco, co mě bude opravdu bavit.

Přespala jsem v Olomouci u Káči, protože na další den jsme měly pochůzky po fakultní nemocnici a pak velké nákupy. Ale teď jsem konečně doma. Dnes ještě dodělám  pár nutných věcí, co nepočkají a hned zítra začnu číst a učit se nové věci a postupy.

Až před chvílí mi došlo, že jsem si nevzala ani jedinou ryze zábavnou knihu! Ale vůbec mi to nevadí. Zítra si totiž chci ušít kosmetickou taštičku, ladící s novou kabelkou. 

A ne jenom tak nějakou- ale NA ZIP!!!! 

Tak mi držte palce!







Žádné komentáře:

Okomentovat