středa 5. srpna 2015

"Pošleš mi střih na toho pejska?"

-zeptala se mě na Facebooku holčina, od které jsem si před časem kupovala andělku.
 Napřed jsem vytřeštila oči a nechápala. Ahá....už vím! Jenže to není pejsek, to se chlubím s nově ušitou zaječí slečnou,

    Z obavy, aby stehy nebyly tak křivé, jako u předchozí panenky, tak jsem pro jistotu celou figurku ušila  ručně. A ono to šlo docela rychle.

S výsledkem jsem spokojená- no skoro maximálně.

 Tady ji máte- slečnu zajíčkovou!





 A tady je společně s panenkou.




4 komentáře:

  1. Marcel, obě slečny jsou moc povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za ocenění. Právě přijel vnouček Péťa, podíval se a říká "Jé, pejsek! "
    To abych ještě ušila psa, aby mohl srovnávat...

    OdpovědětVymazat
  3. Prave rozmyslam, ako by mal vypadat zajac, aby si ho nemylili so psikom :-). Asi predsa len treba usit psa. Ved ten zajac je perfektny.

    OdpovědětVymazat
  4. Už mám vybranýho jezevčíka od Tildy. Jen se do něj pustit...

    OdpovědětVymazat