pondělí 19. října 2015

Kolik vlastně máte psů? 4 díl

Dasty.

Další z kategorie ne přímo našich psů. Vlastně se ani Dasty nejmenoval, jen jsem mu tak říkala.

Vracela jsem se jednou v zimě domů a po ulici pobíhal zoufalý kokr a čichal ke každé brance. Na dlouhých chlupech na packách měl přimrzlé kusy sněhu, byl promáčený a očividně nešťastný. Zavolala jsem na něj a hned přiběhl. Vzala jsem ho nahoru do bytu, nakrmila, osušila z nejhoršího- a jak se zahřál, rovnou jsem ho strčila do vany a okoupala ho a vyčesala.
Každý,kdo se ve psech trochu vyzná, mi nadával, prý jsem strašně riskovala, ale to prostě nešlo ho nechat tak, jak byl.
 Druhý den jsem rozvěsila inzeráty a další den se našla šťastná panička. Ještě ten den si pro něj přišla a oba byli šťastní.
Už si nepamatuju, jak se ve skutečnosti jmenoval. Pro mě to byl krásný rezavý kokršpaněl Dasty, kterýmu jsem pomohla dostat se zase domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat