neděle 24. dubna 2016

Jak u nás snídáme?

Tímto reaguji na výzvu (soutěž) od Anrejky z blogu Na kraji města
( http://na-kraji-mesta.blogspot.cz/2016/04/snidane.html )

- aby jsme se se svými čtenáři podělili o popis svých snídaní.

U nás jsou snídaně poměrně jednotvárné. Ve všední dny si s mým milým dáme pouze černý čaj s citronem (za doprovodu hudby a rozsvícené svíčky na stole). Každý lichý týden se k nám připojí synek, který snídá jen rozpustnou kávu s mlékem a o půl šesté společně odjíždějí-směr město, za prací a školou.
 Já později posnídám sama.

O víkendech snídáme jen sami dva, synek je buď u sestry v Olomouci (kde chodí na víkendovou brigádu), nebo dlouze vyspává.

Múj výběr jídla je stereotypní- a přesto mi stále chutná. Celozrnný rohlík, nebo žitný chleba, namazaný sýrem a jablko. Někdy prostřídám s vajíčkem naměko.
Můj milý preferuje šunku, uzené, debrecínku, nebo anglickou, někdy se smaženým vejcem, ale vždy s rohlíky, čerstvě rozpečenými dokřupava. To musí být!






Občas nachystám krajíce chleba s máslem a se sardinkama, ale to jen vyjímečně.

Ovšem když se stane, že den předtím jsme u přítelové maminky na některé z mnoha oslav, které pořádá, pak má snídaňové menu naprosto jinou skladbu.

 Jako například tuto neděli...







2 komentáře:

  1. Marcelko, děkuju že jsi se připojila k mé výzvě ;-) Snídaně tvého manžela je mi bližší a ty zákusky, tím by zase nepohrdnul můj muž ;-)

    OdpovědětVymazat