pátek 6. května 2016

Sbíráte ulity?

Já jsem jak posedlá, jakmile uvidím šnečí ulitu, hned ji seberu.
Prohlídnu zespodu a když nemá nájemníka- je moje!


Proč je sbírám? Nevím. Jen tak, líbí se mi. Několik jich mám památečních- vzpomínám, kde jsem je našla a jak tam bylo hezky.

Jenže kam s nimi? Až jich bude opravdu hodně, vezmu tavnou pistoli a zkusím vyrobit věneček.

 Zatím je třídím. Menší mám pohromadě v domečkovém svícnu.


A větší mám v květináčích , jako třeba tady u té gerbery....


Zatímco jsem ji otáčela, abych zjistila, z které strany je nejvíc fotogenická- našla jsem poupě!!!!


Tak to teda zírám!  Dostala jsem ji loni od mladých a po odkvětu opadaly všechny listy. Když už jsem ji vážně chtěla vyhodit do popelnice, začala obrážet a listy rosou jak o závod. 
Občas se nějaký zlomí, když se rychle spustí, nebo vyhrnou žaluzie a ten pak hned usychá. Ale rychle rostou další. S květy jsem vůbec nepočítala, takže je to mílé překvapení.

 Možná to je vlivem těch památečních ulit, kdo ví?




2 komentáře:

  1. Ahoj Marci-mám tu samou úchylku!!už jsem dělala věneček z ulit pro kámošku,už mám další velkou keramickou mísu plnou ulit,taky čekají na zpracování-až bude čas..
    přeju pěkný víkend!!Z.

    OdpovědětVymazat